2012. augusztus 11., szombat

Depresszió..majdnem hogy mindkettő értelemben. :)

Tudom, tudom el vagyok blogról tűnve, mivel engem annyira nem mozgat. Tudom akkor minek van?! Szóval azt hiszem átállok a blog írásra, mivel nem akarom a facebook oldalt folytatni. Ennek megvannak az okai, például az, hogy minek legyen 300 rajongóm mikor ha kiírok valamit kapok 2 választ? Jobbik esetben 2.. :) A másik meg..játékra úgy jönnek mindig..zavart, tudom, hogy én ötletem volt, hogy játék legyen, de akkor is. Általában én nem is kértem megosztást.. :)
No mindegy, maradjunk a témánál..Szóval volt pár cserém.. Pl Timivel :) Amilyen karkötőt kért, már régóta meg akartam csinálni magamnak is, mivel imádom azt az együttest..Imádok nagyon sok rock zenekart, magyart, külföldit, mindent. Ez most mondjuk egy magyar. Nyáron sajnos nem jutottam el sok koncertjére, sőt 1 darabon voltam, az is áprilisban volt.. :( De nem baj, van még idő :) 

Őszinte leszek, én nem szeretem ezt a színt :D De majd magamnak is fogok csinálni, remélem minél hamarabb :))
Nektek hogy tetszik?!: )

 

3 megjegyzés:

  1. A csodás Depresszió karkötő. :D Már láttam Thimmyke albumában is. :D Jó volt figyelemmel követni a születését. :)
    Amúgy én is elkészültem a gyümölcsös karkötőmmel, végül egy dinnyés mintát választottam. :)
    Reni, nem vennéd ki a szóellenőrzőt, ha szépen megkérlek? :)

    VálaszTörlés
  2. This is how my partner Wesley Virgin's adventure launches with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL VIDEO.

    Wesley was in the army-and shortly after leaving-he discovered hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the CIA and others used to obtain whatever they want.

    These are the exact same tactics tons of celebrities (notably those who "come out of nowhere") and the greatest business people used to become rich and famous.

    You probably know that you only use 10% of your brain.

    That's because most of your brain's power is UNTAPPED.

    Maybe this expression has even taken place IN YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head around 7 years ago, while riding an unregistered, trash bucket of a car with a suspended driver's license and with $3.20 on his debit card.

    "I'm absolutely fed up with going through life check to check! Why can't I turn myself successful?"

    You took part in those conversations, isn't it so?

    Your success story is going to be written. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S METHOD

    VálaszTörlés