2012. március 26., hétfő

nánánánán.

Na most, hogy van egy kis időm ( mivel körülbelül van 4 befejezetlen karkötő [ de lehet, hogy több ] így mostanában vagy azzal, vagy a tanulással töltöm az időmet. : )) így írok is!
Hajaj, ilyet is sokat csináltam már, szerintem egyszerű és szerettem nagyon nagyon csinálni :))
Következő imádtam csinálni, több féle színből megcsináltam már, és fogom is!! :))
Na a következő, emlékszem nagyon sokáig nem csináltam mert olyan unalmas, de elég mutatós, csak kicsit oldalra kanyarodott :S
Amikor éppen nem tudtam, hogy mit csináljak, és láttam, hogy van hímző fonalam is, akkor próbáltam ilyeneket, és a mai napig csinálom is!! :)

Na ez kicsit más lesz, meg a következő is majd, régen fűztem és ez az egy maradt meg :
És egyszer a makramét is kipróbáltam:

Na most egy ideig szerintem ennyi és majd csak új dolgokkal jövök! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése