2012. március 22., csütörtök

elmélkedés..

Najó.. kezdjük újra. :DDD
Nem tudom igazából mennyien követik a blogot, de hát más nem akkor magamnak írogatok : )
Volt időszak mikor nem is fényképeztem le minden karkötőt, és van olyan amiről soha nem is lesz kép, de amiről van mindegyikről beszámolok :DDD
Kezdjük ott, hogy körülbelül 2011. augusztusában kezdtünk barátnőmmel karkötőket csinálni, azóta inkább csak én ( Reni ) csinálom.. : ) Leginkább azt, hogy elkezdtem Angelika oldalának köszönhetem, és nagyon sok mintát tőle szoktam kérni, mert néha semmi ötletem. :$
Na de kezdem is !
Az ilyen karkötőket eléggé szeretem csinálni, sokat is csináltam. Főleg ilyen színben!! :D:D Szerintem ez egy elég egyszerű fajta :) és elég sok színben eltudom képzelni :D és annyira nem is időigényes. :))
















Ezen a képen már a következő karkötő is rajta van amit mutatni akarok :P


Na szóval erről van szó, ilyenből is sok elképzelésem lenne.. csak ezt kicsit unom néha csinálni, de nagyon mutatós szerintem :)) ez nekem már időigényesebb, de attól még szívesen készítem általában. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése